wtorek, 24 grudnia 2013

                                    Drobne ciekawostki o mnie ; )
 Chciałam Wam jeszcze o sobie troszku opowiedzieć bo nie wszystko napisałam :))
     Mieszkam w małej wiosce,Tańcze w szkole tanecznej,tak jak już pisałam interesuje się modą,fotografią i muzyką *.* Moim idolem jest Kamil Bednarek i bardzo lubię Dawida Kwiatkowskiego.Gram na gitarze,flecie,i ucze się na  keyboardrdzie : ).Bardzo kocham klimaty rodzinne-święta <3 
 Mam 2 psy Pucka i Leona kota Balbina Żółwia Franka i Papugę Nimfe Dżona :D a Balbina dodam jutro ;) 

                                          Dżon *.*

 
Pucek *.* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

•Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do dalszego blogowania.
•Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
•Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
♥ Odwiedzam♥