niedziela, 5 stycznia 2014

Sposoby na naukę !

                                       Moje sposoby na naukę !

Właśnie znalazłam chwilkę czasu żeby napisać ten post :) w tym poście będę opisywała moje sposoby na naukę :) 

  ~kolorowe notatki 
 Bardzo lubię sobie podkreślać wszystkie notatki - (ważne informacje itp.) robie kolorowe ramki,ważne informacje pojęcia pisze dużymi literami wtedy bardziej są widoczne i szybko je zapamiętuje :)
 Takimi zakreślaczami podkreślam wszystkie informacje, są bardzo dobre polecam :)

   
   ~  Ważne informacje 
Bardzo często zapisuje sobie na takich kolorowych karteczkach biurowych  ważne informację tzn. sprawdziany,kartkówki itp,itd i przylepiam na ściane przy biurku,wtedy pacze i widzę kiedy mam jakiś sprawdzian czy coś :)


  ~ Zagadnienia do sprawdzianu
Gdy mam jakiś sprawdzian dostajemy zagadnienia albo sama je sobie piszę,zawsze muszę sobie napisać odpowiedzi do nich i podkreślam je zakreślaczami wtedy mam wszystko na kartce i wiem co się mam nauczyć i co jest najważniejsze :) 

 ~ Kalendarz
Zapisuje sobie w kalendarzu-notesie daty sprawdzianów,kartkówek wtedy tylko sobie zajrze i nie zapomnę że jest jakiś sprawdzian :)


 ~ Przerwa
Gdy się uczę muszę sobie zrobić krótką przerwę 10-15 minutową żeby się przewietrzyć na dworze i pooddychać świeżym powietrzem to mi dobrze robi :)

 ~ Porządek na biurku
 Zawsze kiedy się ucze muszę mieć porządek na biurku.Nie mogę się uczyć w bałaganie to mnie rozprasza i myśle o tym, musze także mieć dużo miejsa wtedy wszystkie zeszyty kartki itp normalnie położe na biurku i nie muszą się zaginać :)
 
 ~ Napój 
Nie wiem dlaczego ale zawsze kiedy się ucze chce mi się pić :D wtedy przyszykuję sobie już wcześniej kiedy zaczynam się uczyć zeby potem w trakcie nauki nie myśleć o piciu.Najlepszym dla mnie napojem jest sok :) 

To już tyle :) te wszystkie sposoby są już przetestowane prze zemnie i działają na mnie :) trochę tego dużo :D a ja wracam do nauki papapa ;*


 

12 komentarzy:

  1. bardzo fajny blog ;)) a ten post świetny ;D

    Zapraszam: http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. super blog, też mam takie sposoby ;)

    zapraszam serdecznie http://littlee-thiinggss.blogspot.com/
    jeśli mój blog Ci się spodoba to zaserwuj,a aja się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Za każdy komentarz bardzo dziękuje :) <33 ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog <33 bardzo fajne sposoby :D mam podobne pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz świetny blog a ten post jest bardzo fajny :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Boskie sposoby i blog zajebisty *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. czekam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. super blog życze powodzenia ;33

    OdpowiedzUsuń
  9. <33 fajne sposoby

    OdpowiedzUsuń
  10. nasz sposoby na naukę są bardzo podobne :) ładnie tu u cb ;3

    berrysmilee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

•Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do dalszego blogowania.
•Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
•Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
♥ Odwiedzam♥