poniedziałek, 6 stycznia 2014

Ubrania na taką pogodę :)

                    Jak się ubieram na taką pogodę jak teraz !.
Nie ma takiego strasznego mrozu,ale na dworze jest zimnoo.Pokaże Wam jak się ubieram na taką pogodę.

                                                     Ubieram ciepłe swetry 
              

     Kurtkę mam taką na narty i też chodzę w płszczyku,ale nie mam zdjęć będziecie wiedziec jaką.

                                Do tej pory chodziłam w takich butach ale teraz przeszłam na te 
                                     Chodziłam w takich                                                                           
                                                           Przeszłam na te Emu są bardzo ciepłe ;d
Komina nie mogłam znaleść ale mam coś podobnego do tego.

Czapki mam dwie i na razie w żadnej nie chodzę ale zaczne ;d

                                               Mam cos podobnego do tej tylko inny kolor ;d


                    Rękawiczki mam takie bez palców i normalne fioletowe ;)


To tyle ;d myśle że się spodobało :)
                                      Olaa ;3

3 komentarze:

  1. Świetne <33 + super blog

    OdpowiedzUsuń
  2. ale świetne , robię taki filmik hol zimowy niedługo więc zapraszam http://kajaaxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

•Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do dalszego blogowania.
•Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
•Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
♥ Odwiedzam♥