piątek, 3 stycznia 2014

W wolnym czasie :)

                                   Co można robić w wolnym czasie. ! 

 Napewno każdy w wolnym czasie robi dużo fajnych rzeczy, ma fajne pomysły na spędzenie dnia ja podam Wam tutaj pare pomysłów co można robić w wolnym czasie a więc tak...

~ Można sobie po oglądać filmy na internecie,ja zawsze oglądam na Zalukaj.tv są tam świetne filmy :) 
~ Wyjść z psem na spacer :)
~ Zrobić bransoletkę z muliny ;) https://www.youtube.com/watch?v=LMCgzweVWQc
~ Zaprosić przyjaciółkę,pogadać z nią,pograć z nią w jakieś gry planszowe :)
~ Wyjść na spacer :)
~ Pójść na jakieś zakupy 
~ Posłuchać muzyki 
~ Pomalować sobie paznokcie ♥
~ Porobić sobie fotki ;*
~ Poczytać książki 
~ Po sprawdzać sobie Facebooka,Aska itp,
Jest bardzo dużo sposobów na zajęcie wolnego czasu ja Wam tutaj podałam takie przykładowe co można robić :) 

   To jest mój ostatni post na dzisiaj,widzimy się jutro ;* 
                                                                                      Olaa ;3




2 komentarze:

  1. Super :) dzięki za rady z przyda się

    OdpowiedzUsuń

•Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do dalszego blogowania.
•Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
•Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
♥ Odwiedzam♥