sobota, 25 stycznia 2014

Weekend ! ♥

Heey wszystkim ;* Jak Wam minął dzień? Mi bardzo fajnie :) nie dawno wróciłam od przyjaciółki Zuzy.Wojowałyśmy na śniegu,rzucałyśmy się śnieżkami i bawiłyśmy się z jej bratem Antosiem. *.* Potem poszłyśmy do mojego brata to się troche ogrzałyśmy i napiły herbatki :) Na dworze - 9 stopni Bardzo mi przykro że nie mam dla Was żadnych zdjęć z Dzisiejszego dnia tylko jedno takie zimy ponieważ nawet nie wziełam aparatu wyleciało mi to z głowy bo to tak szybko się dowiedziałam że jadę do niej ! Miały byś też jakieś moje zdjęcia robione dzisiaj alee nie miał mi kto zrobić bo miała przyjechać moja kuzynka ale nie mogła ;c ale może w przyszłym tygodniu coś będzie :)
             
              

3 komentarze:

  1. Fajny blog ;) czekam na zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny post również jestem ciekawa zdjęć :) loveanimalsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na zdjęcia , pozdrów Zuzię ♥
    kajaaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

•Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do dalszego blogowania.
•Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
•Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
♥ Odwiedzam♥