niedziela, 12 stycznia 2014

WOŚP ♥

Cześć  ;* ja nie dawno wróciłam z WOŚP miałam wstać o 6 rano a zaspałam jeszcze ;d budzik mi nie zadzwonił -,- hahaha obudziła mnie mama i takie coś : Ola a ty nie miałaś wstać o 6 ? hahahaha a ja coo? a która jest? a mama no za 20 7 O.o :D i szybko się musiałam zebrać i heja, najpierw chodziliśmy z puszką,na dole będą zdjęcia ;d a potem byliśmy na sali.Przed chwilą oglądałam Bednarka na WOŚP <33 :* ♥♥ jutro do szkoły ;cc niestety -,- ale przeżyjemy jakoś ;d
                      
                                                    A tu ja z moją Przyjaciółką Ola ♥ było ziimno ;c
 
                                                                    Ja z Angeliką ♥
                                            Hahahah a tu my 3 w wozie strażackim ;d ♥

1 komentarz:

  1. Ciekawy post , super zdjęcia! Wejdziecie ? -------> http://www.kumpelee.blogspot.com/
    Może obserwacja za obserwacje?! :o ♣

    OdpowiedzUsuń

•Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do dalszego blogowania.
•Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
•Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
♥ Odwiedzam♥