sobota, 18 stycznia 2014

Zasady zdrowego odżywiania ;)

  Cześć wszystkim ! ;) Jak widzicie mamy nowy wygląd bloga,myślę że się Wam podoba bo mi bardzo.  :) W tym poście mam dla Was zadady zdrowego odżywiania,w tym także ćwiczenia ! a więc zapraszam do czytania !
          Zasady zdrowego odżywiania,(w tym także ćwiczenia ). ! 
                           Jak zdrowo się odżywiać?
~ Jedz 
 - Owoce           



 - Warzywa


 - Jogurty 


 - ciemne pieczywo 

 - Sucharki 


~ Dużo napojów :
-Codziennie powinno się wypijać co najmniej 2 litry płynów. Najlepiej nadają się: woda mineralna, i niesłodzone soki owocowe.

~ Unikaj :
-Słodyczy
- Napoi gazowanych
- Makaronu
- Soli
   - Pij conajmniej 2 litry wody DZIENNIE
   - Staraj się nie jeść po 19
    
                                        Ćwiczenia : 
~ Brzuszki
~ Skłony
~ Podskoki 
~ Bieg w miejscu
~ Bieganie
~ Rozciąganie
~ Co dzienne ćwiczenia
~ Zaczynamy od głowy kończymy na stopach 
~ I wiele różnych ćwiczeń
 

11 komentarzy:

  1. Świetne ;) + świetny wygląd bloga :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uważam że można jeść słodycze, lecz te zdrowsze typu batoniki owsiane z rodzynkami itd, itp. :)
    obserwuję i będę wpadała częściej :)

    http://cukiereek33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak ale tak ogółem to mi chodziło o chipsy itp

      Usuń
  3. Super post!
    Obserwujemy?
    http://opinie-telefonow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna notka, przydatna :)

    http://loveanimalsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje wszystkim za komnetarze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Suuper blog Olcia ;* Będziemy wpadać ;*

    OdpowiedzUsuń

•Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do dalszego blogowania.
•Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
•Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
♥ Odwiedzam♥