poniedziałek, 30 czerwca 2014

♥ Rainy Weather ♥

Hejii ♥ ♥ ♥ 
Tak jak obiecałam,dziś kolejny filmik ;D Nagrałam dziś dwa filmiki ale jeden dodam jutro.Szczerze mówiąc na jeden  miałam inne plany ale deszcz pada a więc wymyśliłam Rainy Weather i My morning Routine ♥
 Pierwszy dzień Wakacji wyobrażałam sobie jakoś inaczej,słonecznie.Teraz nie żałuję że padał ten deszcz przynajmniej nagrałam fajny filmik :) 
Dziś było strasznie nudno,deszcz padał a więc stwierdziłam żee wyjdę i coś nagram.
Miłego oglądania ;*

                                  




           
              

11 komentarzy:

  1. Świetny filmik :)

    Ja już obserwuję i czekam na rewanż! :3
    nitagracia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje,również zaobserwowałam ;*

      Usuń
  2. super filmik :)
    podoba mi sie wygląd bloga :)
    jestes piękna :)
    serduszko dla ciebie ♥


    Mój blog KLIK ¦

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może obs za obs daj znac u mnie na blogu

      Usuń
    2. Dziękuje ślicznie ;*

      Usuń
  3. fajny filmik :)

    obserwacja za obserwacje :) daj znac u mnie :)

    http://biutiful-memories-of-my-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękny masz ten płaszczyk <3
    Może wspólna obserwacja ? Mój blog-CLICK ♥ odp u mnie ,ja na pewno sie odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny filmik. U mnie już deszczowa pogoda minęła :) Pytałaś o wspólną obserwację. Ja już obserwuję :)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny film .. Obserwuje i mam nadzieje na to samo :)


    http://paulinalelo13.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny filmik :3 Masz piękny płaszczyk!
    Pozdrawiam ~ Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń

•Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do dalszego blogowania.
•Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
•Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
♥ Odwiedzam♥