piątek, 6 czerwca 2014

Heej ♥
 Przepraszam Was bardzo że mnie tak dawno nie było,alee blog mi się usunął i dopiero teraz z anulowałam to usunięcie,bardzo się cieszę żee mam go znowu i że mogę dalej pisać ;)
Dzisiaj Piątek <3 jakie macie plany na słoneczny Weekend ? Jaa dzisiaj jadę do siostry będę u niej nocować a jutro jedziemy do ZOO :D i nad jakieś jeziora,porobimy zdjęcia i oczywiście dodam ;)
 Już za niedługo WAKACJE,kto się cieszy ? ;p gdziee jedziecie ? jaa nad Morze na obóz taneczny.
      
                                                              Sesja z przyjaciółką ♥




                                     Ostatnie zdjęcia ;3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

•Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do dalszego blogowania.
•Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
•Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
♥ Odwiedzam♥