niedziela, 29 czerwca 2014

Filmik ;D

Hejii kochani ♥♥♥
  Dziś mam dla Was filmik,to mój pierwszy filmik i za pewne nie ostatni.Stwierdziłam że będę nagrywać takie filmiki dla Was i wrzucać tu na bloga.Bardzo się cieszę że w końcu udało mi się go nagrać.
Jutro 1 dzień Wakacji <3 i jak będzie pogoda spróbuję gdzieś wyjść i coś nagrać :)
Ten filmik jest o całym  moim pokoju,jak to wszystko w nim wygląda i co się w nim znajduję.Ostatni dodawałam posta o pokoju i rzeczach które zrobiłam sama ale pomyślałam że taki filmik będzie fajny.Przyznam się że w tamtym poście nie było wszystkiego co w nim jest.W tym filmiku starałam się nagrać wszystko co tu jest !

Miłego oglądania ♥  ♥  ♥










3 komentarze:

  1. Świetny filmik ;* *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny filmik! Masz piękny pokój :3
    Pozdrawiam ~ Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny filmik ;)
    zapraszam do mnie http://ollallla12251997.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń

•Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do dalszego blogowania.
•Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
•Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
♥ Odwiedzam♥