poniedziałek, 23 czerwca 2014

My Room ♥

Heeij,dziś mam dla Was post o moim pokoju i o rzeczach które zrobiłam sama :)
W moim pokoju zaszły małe zmiany,a także było przemeblowanie które sama zrobiłam.Przesunęłam biurko a na miejscu tym zrobiłam sobie małą toaletkę.Zmieniłam także firankę i ozdoby na parapecie.Powiesiłam parę obrazków i zdjęcia.
                           My Room ♥                                 
                                                             
Nowa firanka i więcej świeczek.

Misie i poduszki ♥

Stoliczek ze świeczkami i kaktusem.

Obrazek z napisem "NEVER GIVE UP " !
który sama zrobiłam :)

                                                                    Moja toaletka.

Co stoi na mojej toaletce ?


• Stoją na niej trzy pudełka które zrobiłam sama i jedno kupione.
• Na białym pudełku w kwiatki stoi ozdobny słoiczek z pędzlem,pilniczkiem,tuszem do rzęs.
 • Na fioletowym pudełku stoją wszystkie moje perfumy również te z dzieciństwa.
• W małej szkatułce są wszystkie moje szminki,błyszczyki,pomadki.
•W koszyczku są gumki,spinki.
•Stoi również wieszak na którym wiszą wszystkie naszyjniki,bransoletki,zegarek.
•Na toaletce znajdują się również 4 gazetki z Avon,Gala,Claudia,Viva.
•Znajduje się tam również Lustro i szczotka do włosów.

                                         Ozdobny słoiczek z pędzlem,pilniczkiem,tuszem do rzęs.
  
                                           Perfumy i szkatułka z szminkami,pomadkami,błyszczykami.


                                                Ozdobny wieszak z naszyjnikami,bransoletkami,zegarkiem.


Gazetki Viva,Claudia,Gala,Avon.

Co jest w moich pudełkach?
 • W pudełku  białym w kwiatki znajdują się pudełeczka z kolczykami,łańcuszkami,zawieszkami,pierścionkami.


•W pudełku czarnym znajdują się wszystkie próbki perfum,kosmetyków z ziaji i nie tylko.

• W pudełku żółtym znajdują się moje lakiery,zmywasz do paznokci,krem,mokre chusteczki i zwykłe.


• W pudełku fioletowym znajdują się wszystkie kremy,balsamy a także spray do włosów.


Rzeczy które zrobiłam !
Potrzebne jest:
•Tablica korkowa.
•Farba biała,różowa,zielona.
•Pędzelki.
•Gazeta żeby najważniejsza część tablicy się nie pobrudziła. 
Krok po kroku:
Przemalowałam obramówki korkowej tablicy.Najpierw pomalowałam je białą farbą a później namalowałam różowe różyczki.Na końcu domalowałam zielone listki.



Jak już tablica wyschła urządziłam ją.

Tablica gotowa ! :)




Białe pudełko w różowe róże 
Potrzebne jest:
•Pudełko po butach.
•Farba biała,różowa,zielona.
•Pędzelki.

Krok po kroku :
 • Pudełko najpierw pomalowałam białą farbą i zaczekałam aż wyschnie.
•Namalowałam różową kropkę i rozprowadziłam pędzlem w kształt kwiatka.
•Domalowałam zielone listki.





Kolorowa Ładowarka :)
Potrzebne jest:
•Ładowarka do telefonu.
•Farba biała,różowa,zielona.
•Pędzelki.
Krok po kroku:
•Ładowarkę pomalowałam najpierw na białą farbą,poczekałam aż wyschnie.
•Następnie pomalowałam różowe różyczki i domalowałam zielone listki.

Taki sposób na ładowarkę widziałam i takiej dziewczyny na YT.


To tyle na dzisiaj,myślę że się spodobało :) 
Ten post pisałam 1 h jak nie dłużej :D 






6 komentarzy:

  1. Masz śliczny pokój! Świetny pomysł z tą ładowarką i tablicą korkową *.*
    Pozdrawiam ~ Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie posty z pokojami. Też mam taką tablicę:)

    http://magiczna-moda.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny pokój ♥ Też mam toaletke w swoim ;)
    Zapraszam do siebie!
    http://never--lookback.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie troszkę za dużo tam wszystkiego .


    http://miinikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie. Zapraszam do mnie --> http://zwariowana1234.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

•Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do dalszego blogowania.
•Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
•Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
♥ Odwiedzam♥