niedziela, 22 czerwca 2014

Summer Tag ♥

 Hejii ♥ dzisiaj przychodzę do Was z "Summer Tag"-Odpowiem na kilka pytań związanych z latem i wakacjami :)


1. Wolisz kiedy jest gorąco, czy zimno?

•Raczej wole jak jest ciepłoo niż zimno,ale jak jest tak bardzo gorąco too wole żeby mi było chłodno.

2.Masz już jakieś plany na wakacje ?

•Tak,w sierpniu jadę na obóz taneczny na 10 dni nad morze, i na pewno spotkanie z przyjaciółki <3

3.Ulubiony napój?

•W lecie najwięcej piję wody,alee także jakieś inne zimne napoje.

4.Ulubione owoce ?

•Bardzo lubię arbuzy,melony,truskawki, ♥

5.Ulubiony strój na lato ?

•Oczywiście szorty,bluzka na ramiączkach,vansy albo sandały :P 

6.Umiesz pływać?,lubisz jeździć na basen ? 

•Oo tak umiem pływać i uwielbiam się kąpać,pływac ♥

7.Ulubiony smak lodów ? 

•Śmietankowe,Waniliowe,Guma Balonowa,Truskawkowe <3 uwielbiam też desery lodowe.

8.Ulubiony kolor lakieru ? 

•Cytrynowy,Miętowy <3



Too tylee na dziś ;D 
    







                                                                                                                              
       


5 komentarzy:

  1. Fajny ten Tag. Muszę go zrobić~!
    http://wiecznieszczesliwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również uwielbiam pływać :3
    Świetny jest ten tag! :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie ~ Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie piszesz! Chętnie będę to zaglądać częściej <3!
    Mam do Ciebie jedną, małą sprawę.. Mogłabyś zerknąć na mój blog i kliknąć w banner sheinside i choies? (w pasku bocznym). W zamian Cię zaobserwuję i zareklamuję w następnej notce! :)
    paula-paulka.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmmmm arbuzy
    Ciekawy Tag . Też zamierzałam go zrobić ale zrezygnowałam
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

•Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do dalszego blogowania.
•Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
•Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
♥ Odwiedzam♥