środa, 9 lipca 2014

Co musi zawierać blog abym go czytała ?



      Hejii kochani !
Dzisiaj spróbuję Wam opisać Co musi zawierać blog abym go czytała ? strasznie mi się nudzi a więc mam bardzo dużo pomysłów na posty.
Oglądałam różne blogi na których były takie posty i pomyślałam że fajnie by było jakbym napisała coś podobnego.

Co musi zawierać blog abym go czytała ? 

 • Zdjęcia 
Nie musisz mieć od razu lustrzanki ! Zdjęcia można robić zwykłym aparatem lub nawet telefonem.Wystarczy je tylko wyostrzyć i obrobić zdjęcie.Uważam że jak w poście są zdjęcia to lepiej się go czyta,nie jest tam tylko napisane a pokazane na zdjęciach.
Zdjęcia robię aparatem Samsung WB 100 i wydaje mi się że fajnie robi zdjęcia i nie potrzebna mi jest lustrzanka.

•Design
Myślę że jest to bardzo ważne,gdy wchodzę na bloga i widzę jakieś ciemne tło i ciemne obrazki to nie przyjemnie się go czyta.
Uważam że design powinien być jasny,gdy jest design jasny i są kolorowe obrazki to o wiele milej się go czyta.

•Nagłówek
Bardzo lubię gdy w nagłówku jest napisana nazwa bloga i adres.Nie lubię gdy jest tam bardzo dużo obrazków i różnych ozdób.Wystarczy że będzie jeden ładny obrazek i od razu będzie ładniej i przyjemniej.

•Pisanie
Gdy piszesz notkę  warto pisać go bez błędów  ortograficznych,gdy jesteś nie pewna jakiegoś wyrazu,zajrzyj do słownika.Fajnie jest gdy nie które wyrazy są pisane innym kolorem,jest to widoczne.
Nie lubię gdy notka jest napisana jakąś ozdobioną czcionką,wystarczy zwykła,prosta.
Nie piszcie skrótami np "bdb" albo "cr" wydaje mi się że jest to bez sensu.

•Komentarze
W komentarzach ważne jest abyście wyłączyli weryfikację obrazkową.Gdy ktoś będzie chciał wejść na twojego bloga i dodać komentarz a tutaj wyświetli się ten kod i wpisze go źle to z tego wyjdzie.

•Posty o wszystkim
Piszcie notki o wszystkim,nie tylko o waszym życiu codziennym,ale także tagi,z czego czerpiecie pomysły na posta,może coś o waszym pokoju,są różne pomysły.




A wy jakie lubicie czytać posty ? 












10 komentarzy:

  1. Fajnie piszesz :)
    Ja też nie lubię jak na czyimś blogu jest ciemno... i tak samo jak ty uważam, że aby były ładne zdjęcia nie potrzebna jest od razu lustrzanka :)
    Ps. fajny design :p + obserwuję

    Mój blog♥klik♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obserwuję jako Tina Tini (nie wiem czemu, ale jakaś taka nazwa się zrobiła i nie da się zmienić :( )

      Usuń
  2. Bardzo pozytywny blog :* Kliknełabyś w banner Sheinside w bocznym pasku na moim blogu? . Blog :http://julcze-blog.blogspot.com/ . Ja wybiorę 10 osób które otrzymają w zamian obserwacje. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię czytać wszystkie notki i o życiu codziennym i w oigóle wo wszystkim :)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z Tobą w 100 procentach :) Ja również uważam, że nie każdy musi mieć od razu lustrzankę, na początek wystarczy zwykły aparat cyfrowy lub telefon :)
    Pozdrawiam ~ Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z tobą. Blog musi być przejrzysty i dobrze zrobiony. Zawsze się o to starałam tylko nwm czy mi wychodzi.
    http://wiecznieszczesliwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam dokładnie takie same "wymagania". :)

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie przede wszystkim odrzucam brak znajomości ortografii i posty o niczym. lubię posty, gdzie jest sporo teksty i dużo zdjęć, pewnie dlatego, że sama piszę podobne. lustrzanki nie mam, ale nie tylko nią można robić dobre zdjęcia, jak ktoś potrafi, to i telefonem zrobi bardzo ładne. :)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się 100% co do jasnych designów. Śliczne zdjęcie kwiatów <3
    Zapraszam na konkurs: http://my-little-infinity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Też kiedyś robiłam taki post i było w nim dokładnie to co ujęłaś. Myślę, że większość osób zwraca na to uwagę :)
    borenium.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

•Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do dalszego blogowania.
•Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
•Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
♥ Odwiedzam♥