wtorek, 15 lipca 2014

DIY-Papierowe litery


                   Hejii ♥        
Dziś mam dla Was mój pierwszy DIY. O to jest moja propozycja liter które łatwo zrobić z tektury. Metoda ozdabiania liter jest dowolna.Można je ozdobić serwetkami,papierem kolorowym,a nawet farbkami.Ja użyłam farbek plakatowych.Pokaże Wam dwa sposoby które użyłam do ozdabiania moich liter.


Potrzebne rzeczy do sposobu 1 : 
•Tektura
•Taśma malarska
•Farbki 
•Pędzelki
•Nożyczki

Krok 1
Rysujemy literę na tekturze.

Krok 2
Wycinamy 2 takie same litery.Jeśli chcemy grubszą wycinamy więcej warstw.

Krok 3

Składamy nasze litery do siebie i obklejamy taśmą malarską. 




Krok 4
Malujemy farbami litery i dajemy do wyschnięcia.




Jak widzicie moja litery nie są jakieś idealny,to mój pierwszy raz.

Gotowe!

Potrzebne rzeczy do sposobu 2 :
•Tektura
•Szablon litery
•Farbka plakatowa
•Nożyczki
•Pędzel

Krok 1
Wycinamy szablon litery K 

Krok 2
Odrysowujemy szablon literki na tekturze.

Krok 3
Wycinamy z tektury naszą literę.

Krok 4
Malujemy niebieską farbą literę.

                              Krok 5                              
                                             Na koniec używamy czarnej farbki i malujemy kontury naszej litery


Gotowe 

Wszystkie literki prezentują się tak :



A Wam które litery się najbardziej podobają ? 
Robiliście już coś podobnego ?














                     

8 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się litera 'K' :3
    Nigdy nie robiłam takich papierowych literek, ale gdy teraz wiem jak je wykonać, to na pewno zrobię! :)
    Chętnie obejrzałabym więcej postów DIY :)
    Pozdrawiam ~ Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie to wygląda i całkiem proste do zrobienia :)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Literka A najlepsza;)

    magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie robiłam, ale tb wyszły super :)
    http://kamisia-kamisia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Literki śliczne *_*
    Muszę kiedyś spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  7. w kwiatuszki piękne ! :)
    klaudiakalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi najbardziej podoba się literka A, jest taka słodka haah <3 :3
    Skusiłaś mnie na to, aby spróbować także zabieram się zaraz do roboty. :D
    Oczywiście zaobserwowałam. ^^
    Zapraszam ! :D
    http://fashion-is-my-life15.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

•Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do dalszego blogowania.
•Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
•Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
♥ Odwiedzam♥