czwartek, 31 lipca 2014

Pakowanie nad Morze :)

Hejii ! ♥♥♥ 
Wczoraj wieczorem wróciłam z Obozu strażackiego i dziś już się pakuję na Obóz Taneczny nad Morze i większość ubrań i rzeczy mam w praniu a więc nie pokażę Wam ale na pewno zobaczycie w innym poście.Zastanawiałam się czy robić ten post o pakowaniu nad morze bo nie mam za wiele czasu,ale zdecydowałam,jak już obiecałam to zrobię.
Nad morze wyjeżdżam jutro o 4:00 rano.




Pakowanie :

Ubrania 

                                                                       


















Kosmetyczka : 

















  Książka,Telefon,Okulary 


                                                           



Tak jak już powiedziałam to nie było wszystko ale mam nadzieję że się spodobało
Widzimy się w następnym poście ;)
Bye ! ♥




















1 komentarz:

  1. Zazdroszczę Ci obozu! Ja siedzę jak na razie w domu ;D Baw się dobrze :)
    Śliczne zdjęcia ;)
    Pozdrawiam ~ kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń

•Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do dalszego blogowania.
•Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
•Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
♥ Odwiedzam♥