poniedziałek, 21 lipca 2014

Pielęgnacja paznokci !

Hejii !♥ ♥ 
Dużo osób mi mówi że mam bardzo ładne paznokcie.Postanowiłam zrobić o nich specjalną notkę,jak dbam,czego używam.Mam nadzieję że się Wam spodoba.



  Pilniczki 
Mam wiele rodzajów pilniczków.Ja najczęściej używam moich dwóch ulubionych.Delikatnego i Mocnego.Słyszałam że powinno się używać tych bardziej delikatnych.Mam też pilniczki polerki.Jest jeszcze jeden rodzaj pilniczków i są to Metalowe które odradzam ponieważ bardzo niszczą  płytkę paznokcia.







Skórki
Mamy kilka narzędzi do wycięcia skórek.Moim zdaniem jak są skórki wycięte paznokcie o wiele lepiej wyglądają.Jeśli nie umiemy wyciąć sobie skórek albo się boimy że zrobimy sobie krzywdę lepiej tego nie róbmy tylko udajmy się do kosmetyczki która je wytnie umiejętnie.


Obcinanie paznokci 
Ja do obcinania paznokci używam specjalnych nożyczek.Można też obcinać paznokcie cążkami ale mi najlepiej obcina się nożyczkami.


Odżywka
Bardzo lubię odżywki z Eveline.Są to najlepsze odżywki które polecają kosmetyczki.Ja używam tej odżywki 8w1.Po niej nasze końcówki paznokcia są bielsze,zdrowe,twarde,nie rozdwajają się,szybko rosną i ładnie wyglądają.Bardzo często ją używam i jestem z niej bardzo zadowolona.



Lakiery
Świetne lakiery są z Rimmela,nie są rzadkie ani za gęste,pędzelek jest gruby i dobrze rozprowadza się lakier.Lubię też lakiery z Avon.Ja mam dużo lakierów z każdej innej firmy.Moje najulubieńsze kolory to Miętowy,Niebieski,Żółty,Fioletowy,Różowy,Szary,Czarny,Biały.
Lakier bezbarwny mam z Golden Rose,pędzelek jest gruby i bardzo fajny,lakier nie jest za rzadki ani za gęsty,rzadko go używam,tylko w rok szkolny.




Zmywacz
Mam dużo zmywaczy i wybrałam 3 moje ulubione.Bardzo dobrze zmywa paznokcie i ma wygodny dozownik.Zmywam paznokcie płatkami kosmetycznymi i uważam że są bardzo dobre w zmywaniu,nie przyklejają się tak jak zwykłe chusteczki czy papier.



Nawilżenie
Paznokcie tak jak i ręce nawilżam - luksusowym kremem na dłonie i paznokcie z firmy Bielenda i zakładam rękawiczki kosmetyczne na całą noc.Po tym ręce są bardzo delikatne.




Mam jeszcze dla Was wiadomość.Udało mi się dziś nagrać filmik i zaczynam go montować :) 
Jak Wam się podoba pielęgnacja moich paznokci ? 
Lubicie czytać takie posty ? 
 Bye ♥ ♥ ♥ 



8 komentarzy:

  1. Bardzo lubię czytać takie posty! Masz na prawdę śliczne paznokcie ;)
    Również lubię tę odżywkę. Piękne kolorki lakierów :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie ~ Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna pielęgnacja i piękne paznokcie :)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja lubię, znajduję wtedy różne porady ;)
    to prawda - masz bardzo ładne paznokcie ;D
    http://variouseverything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam pięlegnować paznokcie, również stosuję tą odżywkę i jest świetna :)

    karolablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. tak, zmywanie płatkami kosmetycznymi to zdecydowanie dobre rozwiązanie ;) ja też bardzo lubię kolorowe lakiery <3
    http://opowiastki-prawdziwe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta odżywka z Evelina jest świetna :)

    http://joanne-bloog.blogspot.com/2014/07/konkurs-fotograficzny-lato-w-obiektywie.html#comment-form
    (Zapraszam do udziału w konkursie fotograficznym :*)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam lakiery do paznokci i wgl, też mam odżywkę z Eveline :-)
    A w wolnej chwili zapraszam do mnie : http://m-artyna.blogspot.com/
    Obserwuję :3

    OdpowiedzUsuń

•Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do dalszego blogowania.
•Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
•Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
♥ Odwiedzam♥