wtorek, 8 lipca 2014

Weekend ♥

Hejii ♥ 
W końcu nadszedł czas na nowego posta.Tym razem będzie to post o moim spędzonym weekendzie.Ten post będzie długi ponieważ dużo się u mnie działo przez ten weekend.
Weekend spędziłam u mojej kuzynki.Tak jak już wspominałam w jej mieście było Lato Kwiatów.Trwało to 3 dni.W Piątek był koncert Mezo z zespołem.Było meega ♥ 
W Sobotę był koncert Budki Suflera na którym również byłyśmy.Przed koncertem poszłyśmy na wesołe miasteczko na ławkę, byłoo super :)
W Niedziele natomiast był koncert Ryszarda Rynkowskiego ale niestety nie wzięłam telefonu.O północy były fajerwerki.
W Poniedziałek pojechałyśmy nad jezioro,moja kuzynka ma tam domek.A więc cały dzień leżałyśmy na plaży i się kąpałyśmy.Słońce mnie bardzo opaliło,powiem nawet że mnie przypaliło bo jestem cała czerwona.
Kupiłam sobie Bluzkę z napisem #Selfie :D

Outfit ♥
W Piątek ubrałam sobie czarną bluzkę i długom miętową spódnicę.



W sobotę ubrałam sobie Dżinsową Katanę,czarną bluzkę,moje vansy i różową kokardę.



W Niedzielę miałam ubraną moją nową miętową spódniczkę,bluzkę czarną z napisem "Happy" i katanę,niestety nie zrobiłam zdjęcia.


Koncert Mezo z zespołem :)





Budka Suflera :) 



Ławka-Wesołe Miasteczko :)



Fajerwerki :)




Jezioro :) 





W sobotę byłam z rodzicami w Orange po nowy telefon i tablet.

                                                   
                                                                   Mój telefon-LG L90



Nowa bluzka 


Dostałam dzisiaj taką śliczną sukienkę od cioci z Anglii 
Ona jest z Look



A wy jak spędziłyście weekend ? :) 
Zapraszam na Instagram-Link na pasku bocznym ♥


1 komentarz:

  1. Śliczne zestawia i zdjęcia.

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

•Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do dalszego blogowania.
•Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
•Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
♥ Odwiedzam♥