wtorek, 26 sierpnia 2014

Back to School ♥



Hejii ! ♥
Dzisiaj przychodzę z Back to School,miał to być filmik ale kręciłam go już z chyba 20 raz i nie wyszedł,za cicho gadałam itp,a teraz nie mam okazji go nagrać na dworze ponieważ całe czas deszcz pada i jest zimno.
Powiem Wam szczerze że już się nie mogę doczekać szkoły,może dlatego że to będzie  nowa szkoła,nowi znajomi,przyjaciele,cieszę się że idę tam z Zuzią i z moimi koleżankami z podstawówki.Ale z drugiej strony jak sobie pomyśle o tych wszystkich kartkówkach,wypracowaniach,zadaniach domowych to chcę mieć jeszcze wakacje.



Zeszyty zeszytami,ale zawsze wole mieć ładne zeszyty bo sprawia mi to przyjemność jak moje zeszyty ładnie wyglądają,gdy mam jakieś szare,brzydkie,to nie za bardzo chcę mi się w nich pisać i nie staram się jakoś o nie dbać.A więc na pewno ładne zeszyty, wtedy bez problemu przy nim siądę i odrobię zadanie.

  

Bardzo fajną rzeczą są kolorowe długopisy,są one obowiązkowym wyposażeniem w moim piórniku,uwielbiam pisać w zeszycie na kolorowo lub podkreślać nimi notatki,ułatwia mi to czytanie.


Zestaw matematyczny,uważam że z przyda mi się i może jak będę miała te wszystkie przybory w tym opakowaniu to nie pogubię,jeszcze w 6 klasie kupiłam chyba 3 razy w ciągu roku linijki itp,albo zgubiłam,albo pożyczyłam i nie oddali.



Zaopatrzyłam również się w teczkę,bo uważam że jak będę miała jakieś zadania na kartce lub różne kserówki to włożę sobie w teczkę i nic mi się nie pogniecie.Włożyłam do niej kartki i zakładki,z przydadzą mi się na lekcji.


    Okładki na zeszyty i książki będą mi potrzebne aby moje zeszyty,ćwiczenia i książki nie były zniszczone i ładnie wyglądały.


Zaopatrzyłam również się w kolorowe zakładki samoprzylepne,będą one dobrym rozwiązaniem na zgubioną notatkę w zeszycie.


Co do piórnika to mam go z tamtego roku,jest on świetny,mam na nim podpisy moich osób z tamtej klasy.Mam w nim (nożyczki,ołówki,gumkę,długopisy,) za pewne większość rzeczy już w połowie roku pogubię.

Jakie przybory potrzebne są wam do szkoły ? 
Do której idziecie teraz klasy ? ;)

13 komentarzy:

  1. Mam ten sam zestaw z biedronki XD fajne rzeczy :)
    http://jestemfolta.blogspot.com/ skomentujesz ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam taką samą teczkę. :)
    Super post,też idę teraz do Gimnazjum i trochę się boję.
    Pozdrawiam.: *

    OdpowiedzUsuń
  3. ide do 3 klasy gimnazjum ;c
    http://variouseverything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja idę do pierwszej klasy liceum :)

    i zapraszam do siebie, do obserwowania i komentowania, odwdzięczam się :)
    http://domiinique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy :) Ja w tym roku idę do 3 gimnazjum :)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja teraz idę do 3 gimnazjum. Śliczne zeszyty :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rzeczy :3 Ja idę teraz do 3 gimnazjum i trochę się stresuję ;/

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja idę do liceum i na szczęście kredeczki i bloki nie są mi już potrzebne bo nie jestem fanką rysunku haha
    Poza tym to wszystko co wymieniłaś będzie zapewne potrzebne :D
    everythinfispossible.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. lecę do 2 klasy gimnazjum i u mnie jest tak dosyć dziwinie, że nie używamy kolorowych cieńkopisów, długopisow tlko wyłącznie zielony długospis;/ świetnie to napisałaś ♥

    Zapraszam, Obserwuję i Pozdrawiam♥
    http://olczblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Idę do 1 klasy gimnazjum i szczerze to się boje.
    Wpadniesz do nas?
    Co powiesz na wspólna obserwację?
    http://www.susan-and-olivia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza gimnazjum? Nie martw się, chyba najlepszy okres w mojej edukacji :)
    Pozdrawiam :)
    http://operacja-kojot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie śliczne zeszyty zwłaszcza ten z KEEP CALM ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne rzeczy :)
    obserwuje i liczę na rewanż :)
    kajaczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

•Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do dalszego blogowania.
•Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
•Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
♥ Odwiedzam♥