poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Favourites ♥

           Hejii ! ♥ ♥
Po weekendzie wypoczęta,a więc mam dla Was pierwszą premierę postu o "Ulubieńcach Miesiąca" taką notatkę dodaje się na samym końcu miesiąca ale ponieważ już nie mogłam się doczekać i wiem że jest dopiero połowa miesiąca,a teraz to tylko kupię  przybory szkolne to postanowiłam zrobić ją teraz.Mam nadzieję że spodobają się wszystkie moje faworyci sierpnia. :) 

  Favourites



               Na początek może coś do jedzenia, owoce są u mnie na pierwszym miejscu,uwielbiam jeść owoce i śliwki chyba będą najlepszym ulubieńcem.Przez cały sierpień jadłam śliwki i jabłka. :)


 Małą przekąską mogą być płatki ryżowo-pszenne z truskawkami i czekoladą które smakują pysznie
         
        

Najlepiej smakuje jakiś dobry sok w taką słoneczną pogodę a więc wybrałam pyszny sok z Tymbarka Pomarańczowy.
            

                 
   Z biżuterii wybrałam prześliczne bransoletki robione z kolorowych gumek które sama wykonałam.Są naprawdę bardzo ładnie i ślicznie pachną.



Uwielbiam balsamy i pomadki do ust,kupiłam sobie dwie.Jedna jest z Bielenda o smaku Soczysta Malina która smakuje przecudnie i usta wyglądają o niebo lepiej.Druga pomadka jest w szmince o lekkim błyszcząco różowym kolorku.


Ulubione lakiery to neonowy zielony z Glamour i ciemno zielony z Golden Rose Paris które są fajne z idealnym pędzelkiem.


Z kosmetyków to ulubieńcem jest Maskara z MIYO o idealnej szczoteczce dla mnie.


Ulubionym akcesoriem do pokoju jest ozdobny słoiczek o ślicznym kształcie z zwykłego sklepu z mojej miejscowości w którym trzymam sobie waciki kosmetyczne.


Jak Wam się podoba mój pierwszy  Favourites ♥  ?
Lubicie takich ulubieńców ? 
Wolicie w połowie miesiąca czy pod koniec ? 




1 komentarz:

  1. Moimi faworytami również są śliwki i te kolorowe bransoletki ;3
    Świetny post! Lubię takie czytać ;)

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń

•Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do dalszego blogowania.
•Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
•Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
♥ Odwiedzam♥