piątek, 22 sierpnia 2014

YouTube ♥


Heji Kochani ! ♥ ♥ 
Przyjechał do mnie mój przyjaciel Kuba i nagraliśmy razem filmik, Tag-Best Friend .Wszystkie moje filmiki są na YouTube a więc zapraszam.Zdradzę Wam jeszcze tylko że mam zamiar nakręcić 2 lub 3 odcinki Back to school-Przybory do szkoły,Back to school-Co jest w moim plecaku ? ,Back to school-LookBook.
Tag z Kubą to jest mój pierwszy filmik w którym dużo mówię a nie umiem za bardzo gadać do kamery :D 
Możecie zadawać mi pytania do następnych filmikach z Kubą tu na dole lub pod komentarzami na YouTube.Piszcie jak Wam się podobają i czy w ogóle się nadają.
Chcielibyście mi wysłać list-adres podam prywatnie na moim e-mailu :Olanawalaniec@gmail.com
Zapraszam na filmik :)



4 komentarze:

  1. Wow ciekawy filmik :)
    Czekam na kolejne związane ze szkołą :)
    pozdrawiam.
    paulinalelo13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny filmik! :) Chciałabym mieć przyjaciela chłopaka ;D
    Czekam na więcej, a szczególnie na te związane ze szkołą ;)

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. jeej fajny filmik! :D
    http://variouseverything.blogspot.com/2014/08/suprise-d.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcie, super jesteście :)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

•Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do dalszego blogowania.
•Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
•Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
♥ Odwiedzam♥