czwartek, 14 sierpnia 2014

Z nad morza ...


    Hejii ! ♥ ♥ ♥
Cztery dni temu wróciłam z nad morza.Było cudownie,pogoda dopisywała za każdym razem,dużo czasu spędzaliśmy właśnie na plaży kąpiąc się,opalając,zbierając muszelki,robiąc zdjęcia,większość zdjęć to o "Selfie" Oczywiście też ćwicząc i tańcząc bo po to tam pojechaliśmy.Chciałam ten post dodać od razu po przyjedzie ale zepsuł mi się design.Jutro nie planowanie wyjeżdżam w góry i postaram się nagrać filmik :D 
W drugi dzień płynęliśmy statkiem Królem Erykiem 1

























                                 
                                        A wy jak spędziliście wakacje ? jedziecie jeszcze gdzieś ? :) 

  










4 komentarze:

  1. Zazdroszczę wycieczki :) Śliczne zdjęcia.Obserwuję i na pewno zostanę tu na dłużej :3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie : http://m-artyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. (obserwowałam już szybciej jak coś ) :)

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia! Ja również w tym roku byłam nad morzem ;)
    Teraz już nigdzie nie jadę, tylko przygotowuję się do szkoły :)

    Pozdrawiam
    Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że pogoda dopisała:) Bardzo fajne, pamiątkowe zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

•Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do dalszego blogowania.
•Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
•Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
♥ Odwiedzam♥