piątek, 24 października 2014

Smufi owocowe ! ;)

Heeji kochani ! ♥ ♥
Przepraszam Was bardzoo że mnie tu znowu tak długo nie było,zrozumcie mnie zaczęło się gimnazjum,tyle nauki jeszcze zajęcia pozalekcyjne,spotkania dla bierzmowania.Mam nadzieję że mi wybaczycie i że nie straciłam Was wszystkich :( 
Mam już pomysł na następny post z videoo z sesji zdjęciowej.20 listopada lecę do Anglii na tydzień a więc na pewno będzie post a może nawet jakiś filmik.
Chciałam Wam jeszcze podziękować że dobijamy do 5000 tyś wyświetleń ♥ 

Mam dziś dla Was przepis na smufi owocowe.

Potrzebne będzie :
-Mleko
-Bita śmietana
-Miska
-Banany
-Jagody
-Truskawki
-Płatki owsiane 
-Blender 
-Deska do krojenia 


Moje owoce są mrożone,możecie również dodać sobie malin lub czego tam chcecie. 

1.Kroimy banana,i rozmnażamy truskawki,jagody,dodajemy mleka i blendujemy to wszystko blenderem.



2.Wlewamy nasze smufi do szklanki,dodajemy słomkę,na górę lejąc bitą śmietanę. 


Tak wygląda nasze smufi,możecie dolać więcej mleka aby to było rzadkie,ja natomiast zrobiłam sobie taki jakby mus ;) 

• Chcielibyście filmik z sesji zdjęciowej ? 
• Jest tu ktoś jeszcze ? 
• Macie pomysły na inne posty które chcielibyście zobaczyć ? 






1 komentarz:

  1. Świetny i prosty przepis! :)
    Chętnie zobaczę filmik z sesji zdjęciowej ;)

    Pozdrawiam
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń

•Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do dalszego blogowania.
•Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
•Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
♥ Odwiedzam♥