poniedziałek, 10 listopada 2014

Babeczki z czekoladą ♥

Heeji kochani ! ♥ ♥ ♥ 

Dziś przychodzę do Was z kolejnym "kulinarnym" postem. Będą tą babeczki z kawałkami czekolady.
Ponieważ mam strasznie dużo nauki a jeszcze 20 listopada wylatuje do Anglii na tydzień,nagram wtedy Wam filmik z moim przyjacielem Kubą którego już poznaliście w wcześniejszym filmiku i jakiegoś Vloga z całego tygodnia.Nie mam kompletnie czasu aby zajrzeć nawet na bloga a co dopiero poprzeglądać waszego.Wybaczcie mi za to dziś znalazłam chwilkę aby zrobić te babeczki i dodać Wam tego posta.Za niedługo świętaa a więc na pewno pojawią się różne DIY,Tagi a być może kolejny filmik na temat świąt i ich przygotowań.Przejdźmy już do rzeczy :) 

Będą nam potrzebne : 
-2 jajka
-Mleko
-Olej
-Mikser 
- I gotowa mieszanka babeczek,a wygląda ona tak : 


Tutaj z tyłu mamy cały przepis jak jej zrobić :






1.Wsypujemy naszą całą mieszankę .


2.Wlewamy 2 jajka 


3.Dolewamy 8 łyżek oleju.


4.Dolewamy 10 łyżek mleka. 


5.Całość miksujemy.


6.Wsypujemy drugą saszetkę kawałków czekolady.


7.Mieszamy wszystko jeszcze raz . 


8.Całą masę wlewamy do naszykowanych foremek. 




9.Wkładamy nasze babeczki do piekarnika na 190 stopni . 
Pieczemy około 20 minut.


10.Nasze babeczki gdy przybierają kolor brązowy są gotowe.



Podobają Wam się kulinarne posty ? ♥
Macie może pomysł na jakiś inny post ? ♥
Czy Wam babeczki też przypominają święta ? ♥










3 komentarze:

  1. Wyprzedziłam cię i robiłam wczoraj babeczki jak i dzisiaj u przyjaciółki :D
    Są pyszne i zapraszam na świeży post u mnie Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mi smaka narobilas :(
    Jestemfolta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pysznie wyglądają te babeczki! Muszę kiedyś je zrobić ;)
    Mi też takie babeczki przypominają święta ♥

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń

•Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do dalszego blogowania.
•Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
•Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
♥ Odwiedzam♥