poniedziałek, 5 stycznia 2015

Dax Cosmetics, Perfecta, Softlips, Balsam do ust 5w1


Heej kochani ! ♥ ♥ ♥

Na rynku w różnych drogeriach kosmetycznych jest wiele balsamów ochronnych do ust,coś co nawilży,ochroni przed mrozem,zimnem,wyschnięciem nasze usta.Mam sprawdzonych już wiele balsamów m.in z Bielanda,Avon czy Carmex.
U innych blogerek i youtuberek widziałam nowy który jest od nie dawna w Rossmanie.
Zainteresował mnie jego wygląd w postaci kostki lodu,co najlepsze w nim jest że jest zaokrąglony i odrazu można nim smarować usta.W nie których balsamach jedyny minus jest taki że musimy wkładać palce do niego aby nim posmarować usta,czego bardzo nie lubię,wtedy palce są tłustę i balsam wchodzi za paznokcie.Był on dostępny w trzech smakach :
• Owocowy
• Waniliowy
• Miętowy

Wybrałam miętowy,chociaż na początku nie wydawał mi się jakoś fajny,myślałam że będzie to taka ostra,paląca mięta.Ale okazało się że jest to bardzo przyjemny zapach,z mięty i cytryny z dodatkiem cukru,prześlicznie pachnię i smakuje.
Perfecta Softlips to balsam do ust 5w1.Ma za zadanie nawilżać,odżywiać,wygładzać,dodawać blask i chronić.W pierwszej kolejności zaciekawi Was jego opakowanie,później kształt,następnie zapach gumy do żucia.
                                                                  Cena - 14,99 zł 






• A wy macie już ten nowy balsam ?
• Jak wam się sprawuje ? 
Jestem bardzo z niego zadowolona i polecam ! :)


11 komentarzy:

  1. Mam ten balsam,też mi się spodobał ! ♥
    Mam smak owocowy i miętowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post! Napewno wypróbuję! :D <33

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam go jeszcze, ale dzięki tobie napewno go kupie , ponieważ uwielbiam rzeczy typu eos ;)
    Dziękuję za podsuniencie mi kolejnej rzeczy którą muszę zakupić oby dobrze się sprawdziła :)

    obserwujemy? faszynerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś nominowana do LBA :)

    mymess-n.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydają się bardzo fajne. Pozdrawiam :)
    http://oliviasmith97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam tych balsamów mega dużo ale chyba się skuszę na ten :)
    Poklikaszw linki ? ----- > http://my-soul-my-thoughts.blogspot.com/2015/01/choies.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem dlaczego ale nie trafił on jeszcze w moje ręce. Ale na pewno wybiorę się po niego :)
    http://variouseverything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kształt opakowania jest naprawdę bardzo ładny, pewnie sobie go kupię :)

    http://kiyokoshioya.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam owocowy , jak dla mnie numer 1 :)

    OdpowiedzUsuń

•Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do dalszego blogowania.
•Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
•Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
♥ Odwiedzam♥