niedziela, 4 stycznia 2015

Things That Make Me Happy ! ♥

Heeji kochani ! ♥ ♥ ♥

Nareszcie przywitał nas nowy rok,możemy wszystko zacząć od początku,poprzedni nie był aż taki najgorszy,miejmy nadzieję że z tego będę bardziej zadowolona.
Śniegu trochę na padało ale zaraz stopniał i wielka ciapa,deszcz pada i jest jakoś smutno i nie przyjemnie,uwielbiam zimę,gdy pada śnieg jest tak ślicznie za oknem.
Przychodzę do Was dziś z trochę nietypowym i luźnym postem,będzie on o rzeczach które sprawiają na mojej twarzy wielki uśmiech.
Każdy z nas ma na pewno coś co sprawia że się cieszymy,uśmiechamy,jesteśmy po prostu szczęśliwi.Na przykład przyjaciele,miękkie skarpety,czy nawet śnieg.


Moje rzeczy ! :

• Gorąca czekolada
• Ciepła pogoda
• Przytulanie
• Przyjaciele
• Miłość
• Muzyka
• Słodycze
• Wspomnienia
• Podróżowanie
• Bycie sobą
• Twoje oczy i uśmiech
• Fotografia
• Spełnianie Marzeń 
• Pocałunki
• Spanie
• Herbata
• Ubrania
• Czas wolny
• Bransoletki
• Neonowe kolory
• Ty
• Miękkie skarpety
• Kocyk
• Śnieg
• Zima
• Zwierzaki
• Długie rozmowy
• Emotikony
• Taniec


 • A wy macie coś co sprawia Was szczęśliwych i zadowolonych ? 

Życzę Wam na ten nowy rok samych sukcesów,szczęścia,spełnienia marzeń,uwierzcie w siebie i bądzcie zawsze szczęśliwi i uśmiechnięci ! :) 




4 komentarze:

  1. Świetne rzeczy wypisałaś
    Mnie najbardziej uszczęśliwiają przyjaciele, muzyka, seriale, bloga :)
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo jest takich rzeczy, które mnie uszczęśliwiają, ale podam przykłady: książki, seriale, przyjaciele, rodzina, herbata, sen :)


    http://miasto-inspiracji.blogspot.com/
    zapraszam do mnie, zaobserwuj jeśli blog Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzeczy ! :>
    Mnie uszczęśliwiają świeczki ! ♥☻♥

    OdpowiedzUsuń

•Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do dalszego blogowania.
•Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
•Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
♥ Odwiedzam♥