niedziela, 11 stycznia 2015

Trochę pozytywnych myśli ! ♥

Heji ! ♥
Wyznaczyłam sobię kilka postanowień którę chcę zrealizować przez ten nowy rok.Chodzi mi tutaj o pozytywne myślenie,cieszenie się nawet miłymi słowami.W tym celu zrobiłam coś co na pewno widzieliście już na innych blogach a jeżeli nie to możecie zobaczyć.Jest to słoiczek z pozytywnymi sentencjami na 100 dni w roku.



Wykonanie takiego słoiczka jest na prawdę bardzo łatwe,najgorsze jest chyba zwijanie tych karteczek.Jest to pracochłonne ja te karteczki wycinałam sama i pisałam te myśli własnoręcznię więc trochę mi to zeszło.Myślę że warto jest wykonać taki słoiczek bo to na prawdę fajna sprawa.



Czasami jest ciężko wstać rano z pozytywnym nastawieniem wiedząc że zaraz trzeba iść do szkoły,znów nauka i sprawdziany.Takie pozytywne myśli na pewno wywołają uśmiech mi rano i pozytywnie się nastawię na dzisiejszy,jutrzejszy dzień.Zaczełam dzisiaj wyciągać już po jednej karteczce i na prawdę muszę przyznać że cały dzień byłam szczęśliwa i pewna siebie.




     Macie już swoje postanowienia ? Ja oprócz tych myśli mam jeszcze postanowienie aby być odważna,nie wstydzić się,dążyć do celu,spełniać swoje marzenia,lepiej się uczyć.
Wykonaliście już taki słoiczek z pozytywnymi myślami ? Jeśli nie to zachęcam.

• Wykonaliście już taki słoiczek ? 
• Warto rozpocząć dzień od pozytywnej myśli ! ♥

                                         

1 komentarz:

  1. Świetny pomysł kochana!
    http://variouseverything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

•Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do dalszego blogowania.
•Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
•Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
♥ Odwiedzam♥