niedziela, 25 stycznia 2015

Wykorzystanie ferii ! ♥

   Heji kochani ! ♥

Wczoraj zaczął wkońcu padać śnieg i trochę go zostało a więc dzisiaj wybrałam się na jakieś zdjęcia bo dawno ich nie było,pewnie już zapomnieliście jak wyglądam więc dziś miałam okazję je zrobić.
Dzisiejszy post będzie o feriach,jak te wolne dni można wykorzystać by się nie nudzić.W niektórych województwach (w tym moim) ferię już trwają,został ostatni tydzień.

 

Lista książek i filmów.
Ferie to najlepszy czas aby poczytać książki i pooglądać jakieś ciekawe filmy,kiedy chodzimy do szkoły nie mamy za bardzo czasu na takie rzeczy.


Czas na spotkania z przyjaciółmi.
Idealny czas aby spędzić go z przyjaciółmi,znajomymi,wypady na miasto,zakupy,nocowanie.


Jeden dzień pełen atrakcji.
Jednodniowy wyjazd to świetny pomysł aby go spędzić z rodziną,rodzeństwem.Nart,lodowisko,kino,basen.


Leniuchowanie.
Potrzebne również jest troszkę leniuchowania i relaku i odpoczynku.Wypicię gorącej czekolady,zrobienie maseczki,pomalowanie paznkocii.



Nauka.
Wiem że brzmi to strasznie ale jedyny czas na nadrobienię czegoś.W ferię każdy chcę się od niej trzymać z daleka ale jednak kilkaminut dziennie powtórzyć sobie z zeszytów nie zaszkodzi


Blog.
Najlepszy czas na zadbanie,poprawienie,rozwój bloga.Więcej czasu na zajrzenia kilkadziennie na bloggera.

♥ Moje ferię spędziłam tymi wszystkimi propozycjami w domu,w weekend wybieram się do kina i na lodowisko.;)
♥ A wy macie już ferię ? 






4 komentarze:

  1. Ja tez w ferie zabiorę się za jakieś filmy.. Np. po raz setny "Szkoła uczuć", chociaż i tak mam jej już dość? xD

    myheart-mymusic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w ferie ucze sie grac na gitarze i mam treningi karate xd
    http://this-is-paranormal.blogspot.com/2015/01/choies.html#comment-form Poklikasz?

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia :)
    obserwujemy?:)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

•Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do dalszego blogowania.
•Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
•Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
♥ Odwiedzam♥