piątek, 26 czerwca 2015

LOOKBOOK-Summer Hollidays! ♥


Cześć ! ♥
A więc od dziś rozpoczynamy WAKAAACJE ! Ten rok szkolny był taki w miarę,oceny mogły być lepsze ale trudno,w przyszły rok bardziej się przyłożę do nauki i będzie dobrze.W wakacje nie mam planów jak na razie,u mnie to jest zawsze wszystko z dnia na dzień nie planowane,na pewno się coś wymyśli z przyjaciółmi lub rodziną.Mam dzisiaj dla Was pierwszy post z "outfitem " pokaże Wam kilka stylizacji na lato,mam nadzieję że wszystkie Wam się spodobają !


                                  
~ Sukienka - SINSAY
~ Okulary -SINSAY
~ Buty - Deichmann
                                         
                                          

~ Bluzka - H&M
~ Spódniczka - SINSAY
~ Buty - Deichmann


~ Bluzka - C&A
~ Spodenki - SINSAY
~ Buty- CONVERS 

* A wy co lubicie nosić latem  ? ♥
* Macie plany na wakacje? ♥
BUZIAKI ♥

                    

2 komentarze:

  1. bardzo śliczne zdjęcia!
    ogólnie bardzo interesująco piszesz i z chęcią chcę sie wracać do takiego bloga, masz talent do blogowania!
    PS cudowny szablon
    A co powiesz na wspólną obserwacje? Jak coś to daj znać u mnie
    O i czy mogłabyś poklikać w te linki? Byłabym wdzięczna!
    zapraszam do siebie ✿♡KLIK♡✿

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne stylizacje! Idealne na lato :) Najbardziej spodobała mi się druga propozycja.
    Twój blog dodaję do obserwowanych i jeśli spodoba Ci się u mnie to również zapraszam do obserwacji :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń

•Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do dalszego blogowania.
•Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
•Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
♥ Odwiedzam♥