sobota, 18 lipca 2015

Holidays~Jak dobrze spedzic dzien !

Cześć ! ♥
Wakacje trwają,czas leci bardzo szybko,we wcześniejszym poście pisałam że planów na razie żadnych nie mam i jak już nam wszystkim wiadomo wszystko najczęściej dzieje się spontanicznie.A więc tak się stało z dnia na dzień wylądowałam w UK (Anglia) nie było to planowane,aczkolwiek nadarzyła się taka okazja aby polecieć do jednego z moich najulubieńszych państw do kuzyna.Dziś przygotowałam dla Was post wakacyjny i chcę Wam pokazać kilka sposobów aby dany dzień był udany,żeby po prostu spędzić go dobrze i nie siedzieć bezczynnie nad użalaniem się.


W wakacje nikt nie lubi wstawać wcześniej,wiadomo że każdy chce spać jak najdłużej,ujrzyjmy pozytywy wczesnego wstawania np. 8:00 ponieważ wpływa dobrze na samopoczucie,mamy dłuższy dzień,w ciągu dnia możemy zrobić o wiele więcej rzeczy niż planowaliśmy dotychczas,cieszyć się od rana ładną pogodą,aczkolwiek mamy więcej energii i nabieramy motywacji do życia.Wstawanie o 12-14  nie jest najlepszym pomysłem,często wstajemy a tu już pora obiadowa i samo południe,a gdzie początek dnia ? :)


     



       zaraz po przebudzeniu najlepiej jest wyjść rano na świeże powietrze np.na jakiś spacer,jogging aby nieco dotlenić nasz organizm,obudzić się,nabrać energii,z motywować się do dalszego działania.Dobrze nam robi takie wyjście aby pooddychać zdrowym powietrzem,wpływa to bardzo dobrze na nasze samopoczucie.



Najważniejszym posiłkiem dnia jest oczywiście śniadanie,bo bez niego ani rusz.Oglądamy na stronkach z inspiracjami zdjęcia z przepysznymi propozycjami na śniadanie ale "lenistwo nie zna granic"lepiej zrobić sobie coś na szybko do zjedzenia.Ruszmy tyłki z przed komputerów,motywujemy się i idziemy do tej kuchni zrobić coś na prawdę kreatywnego.Jeżeli po przebudzeniu udacie się na spacer a macie nie daleko Starbucksa lub coś tupu "Coffee bar"możecie wstąpić po jakąś kawę lub nawet jakiś zimny napój z rana,kawa doda Wam energii na większość dnia,nie jest to jakaś  najmądrzejsza rada ale od czasu do czasu można wypić.




Nie siedź bezczynnie w domu przed komputerem,wyjdź gdzieś ,na miasto,do parku,na plac zabaw,na zakupy,do restauracji,nie czekaj aż ktoś Cię wyciągnie z domu tylko sam zaproś przyjaciółkę,kuzynkę,kogoś bliskiego na wspólne wyjście i spędzenie czasu z Tobą.

Znajdź czas i rozplanuj sobie wszystkie Twoje cele i marzenia i pomyśl co mogłoby Ci pomóc w ich realizacji. Może akurat jest to odpowiednia pora na osiągnięcie czegoś,czego nigdy nie mogłeś zrealizować. Spróbuj spełnić swoje marzenia, uwierz w to że mogą one się zrealizować.



 Jeżeli zawsze starałeś się unikać słodyczy,cukierków czy innych przyjemności,znajdź taki dzień w którym pozwolisz sobie na coś dobrego,na to na co masz ochotę bez żadnych wyrzutów sumienia np: "Odchudzam się,nie powinnam jeść słodkiego"czy coś podobnego .! :)

                               
                                      
                                     "Nie chodzi o to ile masz czasu, ale jak go wykorzystasz"

                                           * A wy jak miło spędzacie wasze dni w wakacje ?

    Wszystkie zdjęcia zostały wykonane przeze mnie :)

     
                             

47 komentarzy:

  1. Fajny post, czasem trudno jest realizować swoje marzenia, ale warto nad nimi pracować :)
    gloriousdolls.blogspot.com!

    OdpowiedzUsuń
  2. post bardzo fajny ;3

    http://by-aleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia i ciekawe notki <3

    Coś czuję, że będę wpadała tu codziennie :3

    Zapraszam do mnie :*

    Wspólna Obserwacja :) ?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne zdjęcia <3
    Świetnie piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post ;) Dobrze piszesz i zgadzam się z Tobą w każdym calu, ale muszę przyznać, że z tym wstawaniem to u mnie ciężko :/
    Zapraszam na mojego bloga Blog <--- klik ! klik !

    OdpowiedzUsuń
  6. Hah post naprawdę bardzo fajny! Ja śpię do późna.....
    Klaaudia-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post ;) Trzeba korzystac z wakacji póki można :)

    Mój blog~KLIK ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega zdjęcia! Podoba mi się jak piszesz :)

    Juliie-blog KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny ciekawy post! :)))

    http://sniadanielejdis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy post! z wakacji trzeba korzystać! :)

    Zapraszam do siebie! :)
    http://xaaleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny post:)
    powodzenia w dalszym pisaniu
    zapraszam do mnie:
    claudiev.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne porady warto z nich skorzystać! Śliczne zdjęcia :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK!
    KONKURS URODZINOWY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne pomysły ! ja postanowiłam wstawać od dzisiaj wcześniej mam wrażenie,że mam wtedy dłuższy dzień
    będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz :) vickey-vicky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne pomysły :D
    Może zajrzysz? Jeśli zaobserwujesz, odwdzięczę się *,*
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzeba korzystać z wakacji, dobre rady :) Pozdrawiam i zapraszam
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cześć!
    Trafiłam na Twojego bloga przypadkiem, ale na pewno zajrzę tutaj ponownie.
    Fantastyczne fotki!

    × by-tyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. super rady, obserwujemy ;*
    zapraszamy do nas, dopiero zaczynamy, ale mamy nadzieję, że Ci się u nas spodoba -> dreamoutloudf.blogspot.com
    jeśli już będziesz zostaw po sobie jakiś ślad, zaobserwuj, miłego wieczoru ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <3 Jasne że zajrzę,również obserwuję :)

      Usuń
  18. jak dla mnie najważniejszy jest podpunkt " Osiągnij wymarzone cele ". Na roku szkolnym wgl nie mam czasu, a teraz? dam radę! co do zdjęć myślałam, że użyłaś takich z internetu, a tu piszesz, ze sama zrobiłaś? brawo! buziaki:*

    zapraszam luczijka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło że przeczytałaś całego posta,miło się czyta taki komentarz.Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  19. Wstawanie wcześnie wcale nie jest takie złe :* Zwłaszcza gdy podczas ładnej pogody mogę zjeść sniadanie na tarasie <3

    http://sometimes-my.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny post, baardzo przyjemnie się czytało! Ja również staram się korzystać z wakacji w pełni, mimo że nooo cóż, czasami wolę po prostu posiedzieć przed laptopem niż na zewnątrz :/
    Śliczne zdjecia <3

    btw, zapraszam do siebie, mój blog jest nowy i bardzo zalezy mi na komentarzach i obserwacji :3
    thousand-miles-to-heaven.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny post :) wam raz dla osób , które spedza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spędzają wakacje w domu, czyli dla mnie. C;

      Todayistheend.blogspot.com
      Lub nowy przepis na blogu kulinarnym coolcookkate.blogspot.com

      Usuń
  22. W jakim mieście w UK jesteś? :)
    Zaproponowałaś wspólną obserwację - ja już ;)

    http://try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wigan koło Liverpoolu ;) Również już obserwuje ;*

      Usuń
  23. Dokladnie!:)
    Trzba wykorzystać czas w 100% :)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja w wakacje zazwyczaj wstaje o 7:00 lub czasami zdarza mi się nawet o 5:00 uwielbiam poranki, lubię z samego rana posiedzieć na balkonie z kubkiem gorącej kawy i słyszeć jak śpiewają ptaki :D
    Ja na śniadanie zawszę jem owsiankę z jogurtem i kawałkami owoców (uwielbiam owsianke xd)
    Pozdrawiam super post i zdjęcia
    niebioeski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny blog, bardzo ładnie piszesz! :)
    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG
    skomentujesz? Może obs za obs ? :)‎

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie napisane ;) Właśnie tak powinny wyglądać nasze wakacje, jednak ja nie potrafię się zmusić do rannego wstawania :)
    Pozdrawiam! :D
    gabissxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja w te wakacje wstaje kolo 9 i sie wysypiam i wypoczeta tez jestem :D
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja te wakacje staram się spędzać jak najbardziej aktywnie :)
    Gabrielle->klik!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja tam odpoczywam i nic nie robie :D co powiesz na wspólną obserwację? Daj znać u mnie :) http://werooonikaa.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  30. Super zdjęcia. Pytałaś o wspólną obs, więc zacznij i daj znać.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Masz ciekawy blog, naprawdę! :) Będę wpadać częściej, bo warto!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ♥ Poklikasz w ostatnim poście? W zamian cię zaobserwuję :)
    *TUTAJ*

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo Ciekawie prowadzisz bloga :)
    Posty sa bardzo ładnie napisane i przygotowane!
    Będę częściej wpadać :)
    Zapraszam do siebie na mini rozdanie i prosiłabym o poklikanie w linki a za wszystko sie odwdzięczę :*
    seecreetivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny pomysł na wpis! Pewnego dnia na pewno wykonam dzień tak jak tu jest napisane ;-) krok po kroku. Pozdrawiam, Julia http://style-person.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowne zdjęcia i prawda trzeba wykorzystać wolny czas jak najlepiej i aktywnie! :) Ja właśnie postanowiłam, że w te wakacje będę jeździć rowerem, spacerować z przyjaciółmi zapisałam się też na siłownię i dzięki temu czuję się o niebo lepiej! Warto spędzać wolny czas aktywnie, pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowne zdjęcia i prawda trzeba wykorzystać wolny czas jak najlepiej i aktywnie! :) Ja właśnie postanowiłam, że w te wakacje będę jeździć rowerem, spacerować z przyjaciółmi zapisałam się też na siłownię i dzięki temu czuję się o niebo lepiej! Warto spędzać wolny czas aktywnie, pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń

•Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do dalszego blogowania.
•Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
•Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
♥ Odwiedzam♥