czwartek, 23 lipca 2015

Primark - Favourites !


Heej ! ♥
Wczoraj byłam na zakupach w Primarku i spodobało mi się kilka fajny rzeczy które postanowiłam kupić. Dawno na blogu nie było żadnego posta "zakupowego" a więc mam nadzieję że ubrania Wam się spodobają :)


                                                                       T-SHIRT - £ 1                                                   
           
                                                                      
                                                                    T-SHIRT - £ 3                                                 



                                                                   SHORT-  £ 3.90                                                
       

                                                                 T-SHIRT - £ 3                                                  


                                                   
                                                                   LEGGINSY -  £ 3                                                     




                     ŻEL DO SUCHYCH RĄK - £ 1 

                        CHUSTECZKI ANTYBAKTERYJNE - £ 1


                                                   * Co sądzicie o moich zakupach ? 
                                       * Które rzeczy Wam się najbardziej podobają ? 
                                                            
                                   



49 komentarzy:

  1. W Primarku jest dużo fajnych rzeczy :)
    Najlepsze szorty :)
    zapraszam do mnie :)
    http://gabrysia--blog.blogspot.com/2015/07/lba.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy kupiłaś! Bardzo mi się podobają.Najbardziej podoba mi się ta pierwsza bluzka. Świetny napis ;-) Pozdrawiam,Julia. http://style-person.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super rzeczy kupiłaś ! ;) pozdrawiamy ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog!
    Obsewuję, mam nadzieje że się odwdzieczysz:)
    Na moim blogu pojawi sie w Sobote fajny post
    www.zmianoo99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszulki są świetne :D
    Pytałaś o wspólną obserwację, ja już i liczę na uczciwy rewanż :)
    Pozdrawiam! :D
    http://gabissxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne rzeczy sobie kupiłaś <3

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne koszulki, uwielbiam białe i czarne rzeczy! :)

    http://teyzz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiłaś cudne rzeczy. :)
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne rzeczy:)
    http://nataliahalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobają mi się spodenki, są takie proste a zarazem bardzo efektowne :)
    Pozdrowionka
    world-of-crazy-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne rzeczy. ;)
    U mnie zapytałaś się o wspólną obserwację, więc ja już, teraz ty. :)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne rzeczy ;)
    http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny blog !!! Zapraszam ; flarri.blogspot.com
    Druga koszulka najlepsza ;>

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowne rzeczy, fajne koszulki :33
    pytałaś o wspólną obserwacje, ja juz:))

    sidhexx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna jest druga koszulka i ogólnie bardzo fajne zakupy! :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie!

    http://lentille-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. masz swietny gust ale chyba pierwsza bluzeczka najbardziej mi sie podoba <3

    http://inspirationandvictoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam rzeczy z Primarku :3 choć ich jakoś jest dla mnie ciut gorsza od innych sieciówek ale ceny za to powalają na kolana! świetne zdobycze!

    pisałaś o wspólnej obserwacji!
    Oczywiście ! :) zacznij i daj znać a się zrewanżuję ! :)

    http://kamila-mazur.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Najbardziej podoba mi się trzeci t-shirt ^^

    Zaobserwowałam, czekam na rewanż ;)

    http://brudneokulary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, wkleiłam adres starego bloga ;)
      milkywaybyme.blogspot.com

      Usuń
  20. kupiłaś świetne rzeczy ^^, też chciałabym kiedyś zrobić zakupy w Primarku :D
    pozdrawiam :)
    Miooodziablog-klik <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Ubrania są świetne. Ja również obserwuję :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Rok temu jak byłam na wakacjach w Londynie również udałam się do Primarku, wróciłam chyba z 4 torbami, naprawdę super sklep, a ceny tak niskie. :) Super ubrania. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Rok temu jak byłam na wakacjach w Londynie również udałam się do Primarku, wróciłam chyba z 4 torbami, naprawdę super sklep, a ceny tak niskie. :) Super ubrania. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. zazdroszę zakupów w Primarku :) Jeśli chodzi o obs to pewnie ja już:*
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo fajny blog :) i ładne ubrania :)
    Mój Blog - klik!
    zapraszam też na nowego bloga: Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne, klasyczne rzeczy;)
    Obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Primark to bardzo fajny sklep :) Sama nie mam z niego żadnych ciuchów bo niestety ale od 3 miesięcy jest otwarty u mnie w kraju i kolejki są do dziś jeszcze przed otwarciem. Poczekam chwilę aż się uspokoi! Bardzo fajne bluzki sobie kupiłaś!
    Pozdrawiam i zapraszam również do mnie: www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja byłam ostatnio w Primarku, ale takich przecen nie udało mi się dorwać, haha. W wolnej chwili zapraszam do mnie, dopiero zaczynam: Mój Blog - klik! Zaobserwowałam i liczę na uczciwy rewanż (obs. jako Alice Alice)

    OdpowiedzUsuń
  29. PS. Obserwuje jako 100! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne rzeczy ♡♡♡
    Nigdy nie udało mi się tam wybrać ale może kiedyś spróbuje ♥

    http://wika-and-tika.blogspot.com/ ⇦Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne rzeczy kupiłaś :3
    Ten czarny t-shirt najlepszy :3

    kadziaablog♥KLIK

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny post, fajnie się czyta twój blog ;)
    co powiesz na wzajemną obserwację?
    jeśli jesteś chętna to zaobserwuj i daj znać w komentarzu a ja się odwdzięczę ;)
    Zapraszam-adajejwypada.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Naprawdę tanie rzeczy tam są ;) Najlepsze są szorty moim zdaniem ;>

    Może wzajemna obserwacja? Jeśli tak, zaobserwuj i dopisz w komentarzu "Obserwuję"
    http://carrrolinax3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  34. Oi linda!
    Gostei muito de conhecer o seu blog.
    Eu estou achando que ele é muito estiloso, tem uma visualização muito bonita e é cheio de informação útil.
    Dé uma passadinha no meu blog, você vai adora ele tanto quanto eu adorei o seu.
    Se gostar, me siga. Mas se você não gosta.......
    ME SIGA mesmo assim!!! rsrsrs
    Beijokas!!
    http://viciadasemlivros911.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  35. Jakie ładne ciuchy! Ja być może w przyszłym roku się wybiorę do Angli i przy okazji do Primarku :D

    sasy-bloog.blogspot.com
    Jeśli ci się u mnie spodoba - Zaobserwuj :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajne, niektóre minimalistyczne ciuchy! Zapraszam na Kamienne Oblicze - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  37. Podobają mi się :) super się tu czyta :> obserwujemy? napisz u mnie
    adriana-ade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne ubrania :)

    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczne ubrania. już obserwuję kochana! :*
    Czy mogłabyś poklikać u mnie w linki i baner z LUCLUC?
    Byłoby mi bardzo miło gdybyś kliknęła, ponieważ to moja pierwsza współpraca i bardzo mi na niej
    zależy.
    Zapraszam do mnie na bloga i zachęcam do komentowania :)
    http://infinityyoung01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale świetne rzeczy kupiłaś ;)
    Obserwuję, śliczny blog :*

    amelia-bloog.blogspot.com
    Zapraszam też na KONKURS! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam Primarka, ceny tych ubrań są świetne, a jakość całkiem niezła :)

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  42. udane zakupy :)

    mogłabyś poklikać w moim nowym poście? :*
    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne rzeczy . Ja jak ostatnio byłam w primarku na OXford street to wydałam ok.116 funtów i wyszłam z dwiema wielkimi torbami . Ale za taką cenę tyle rzeczy to np. 6 par krótkich spodenek, 1 długie , 7 koszulek , koszula ,buty ,5 torebek i jeszcze wiele innych rzeczy . Mam takie same co ty kupiłaś te czarne tylko są za duże i ja dałam za nie 3 funty
    tylko bo była promacja . Ale kocham PRIMARKA haha

    zapraszam dopiero zaczynam
    mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń

•Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do dalszego blogowania.
•Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
•Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
♥ Odwiedzam♥